par [Grognard]_JP le Ven 20 Nov 2009 - 11:18
Ank thank, the Mod Trom is the best version that was released in the stands, I fear that if these amendments are adopted to substantially disrupt the players, I found that the artillery and its scope is well
balanced, lengthening the reach of 6 pounds would be a mistake and that the increased cost of
100 pounds of 24 thereby reducing the purchase of units of infantry and cavalry, all 24 pounds are very slow to move on the ground and most vulnerable, the purpose of these amendments is muzzling the campers to encourage the attack?
A camper will always be a camper is not changes of this type that will change the parties, art and the ability of the player to use units available that makes the difference.
In conclusion, I believe that making changes attired while the Mod is only in its infancy and we are a handful of refractory vanilla would be inappropriate at this stage that would cause the players are not
satisfied with these changes and abandon the Mod to Exit Napoleon's Total War.
Ank merci, le Trom Mod est la meilleure version qui a été publié
dans les gradins, je crains que, si ces amendements sont adoptés à
perturber sensiblement les joueurs, je trouve que l'artillerie et de sa
portée est bien
équilibrée, l'allongement de la portée de 6 livres serait une erreur et que l'augmentation du coût de
100
livres de 24 réduisant ainsi l'achat d'unités d'infanterie et de
cavalerie, les 24 kg sont très lents à se déplacer sur le terrain et
les plus vulnérables, le but de ces amendements est de museler les
campeurs à encourager l'attaque?
Un
campeur sera toujours un campeur n'est pas des changements de ce
type qui va changer les parties, l'art et la capacité du lecteur à
utiliser des unités disponibles qui fait la différence.
En
conclusion, je crois que des modifications rendant vêtu alors que le
mod est qu'à ses débuts et nous sommes une poignée de réfractaires à la
vanille serait inapproprié à ce stade que causerait les joueurs ne sont
pas
satisfaits de ces changements et d'abandonner le Mod en attendant la sortie de Napoléon Total War.